Ilma-aseet SM esikisa + Länsi-Suomen lääninkisa (PERUTTU)

12.04.2020

Lajit

Ilma-aseet

Ennakkoilmoittautuminen 01.12.2019 (00:00) - 02.04.2020 (00:00)

Järjestäjä

Jalasjärvi

Osoite

Koskitie 10
61600, Jalasjärvi
Nämä kilpailut pidetään Jalasjärven ilma-aseradalla (Terveyskeskuksen alakerrassa). Itse SM-kilpailut pidetään Kurikassa monitoimihalli Monnarissa.
Iso kartta Ajo-ohjeet

ENNAKKOILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen piireittäin ilmoittautumislomakkeella 2.4.2020 mennessä osoitteeseen teijo.kimpimaki(at)gmail.com.

Kilpailukutsu, -ohjeet sekä ilmoittautumislomake toimitetaan piireille sekä laitetaan SM 2020 kisasivuille tammikuussa 2020.

TALVI 2020

Yleistä:

Kilpailuihin ilmoittautuminen tehdään paikan päällä. Kaikki kilpailut ovat avoimet myös muiden piirien osallistujille.

Hirvenhiihdot aloitetaan klo 11:00. Ilma-ammunnat la ja su klo 11:00, Iltakilpailut klo 17:30, ellei kisakohtaisesti kalenterissa toisin ilmoiteta.

Kaikissa hirvenhiihtokilpailuissa järjestetään myös hirvenhiihtely. Järjestäjä päättää etenemistavan (kävely/hiihto). Hirvenhiihdon sarjat: M+M50, M60, M70+viiden vuoden välein, S, N+N50+N65 (= 5 sarjaa). Hirvenhiihtelyn sarjat: alle 65, yli 65+N+S (= 2 sarjaa).

Osanottomaksut:

- Ilma-ammunnoissa kaikki sarjat 10 € ja pm-kilpailut 15 €. Ei kisakohtaisia palkintoja vaan tilitys 4 € Ilma-aseiden palkintokassaan. OP:n tilille: FI89 5007 0020 1094 86 [HUOM: uusi tilinumero, pankki on muuttunut!].

- Hirvenhiihdoissa ja -hiihtelyssä S-sarjat 5 €, muut 12 € ja pm-kilpailut 15 €.

SM-kilpailut:

Piiri maksaa SM-osanottomaksut S-sarjojen osalta kokonaan ja muiden sarjojen osalta yli 20 € menevän osuuden hirvenhiihdossa sekä ilma-ammunnoissa niiden kilpailijoiden osalta, jotka ovat osallistuneet vähintään kolmeen katsastuskilpailuun. Kilpailijan on ilmoitettava SML jäsennumeronsa sekä maksettava SM-osanottomaksunsa käteisellä joukkueenjohtajalle tai piirin OP:n tilille: FI89 5007 0020 1094 86 [HUOM: uusi tilinumero, pankki on muuttunut!]. Hirvenhiihdon SM maksut on suoritettava viimeistään 7.3. ja ilma-aseiden 4.4.

SM-kilpailujen joukkueenjohtajat:

- hirvenhiihto Antti Hakola, puh 0400 596054.

- ilma-ammunnat Pekka Karhunen, puh 040 7777202.

Kaikkien kilpailujen tulokset sähköisesti:

veli.kujala@metsastajaliitto.fietkujala@gmail.compekka.karhunen@metsastajaliitto.fiantti.hakola@delaval.com sekä juha.ristimaki@hotmail.com